tisdag 27 mars 2012

Asiaaaaaaan ♥

Annyeonghaseyo! *bugar* XD

Idag var det min andra dag på dagiset OCH JAG FICK EN NY KOMPIS. WAAOW LIKSOM!! Jag blev kompis med asiatbarnet Annaaaa! She's so cute :3 Jag vill också va en asian >.< Hon är verkligen jättesöööt!

Kekeke, när jag kom in på dagiset idag:
Ett barnii: Vad heter du?
Jag: Ida C:
Ett barnii: Jaha, vi hade en som hette ida här igår också :OO
Assååå, inte tänkt på att det kaaaaanske är samma person? XD Kekekeke :D

Sen när jag var påväg hem lyssnade jag såklart på kpop! Asså jag blev så himla glad, för jag hade inte lyssnat på hela dagen, så jag blev helt lycklig;D

Kpop är helt klart det bästa som finns, det är som att behöva sova eller äta/dricka. Man kan inte leva utan det, inte när man väl börjat lyssna på det. AAAAAAH KPOP SARANGHAE YO!! ♥
I'm so sorry, but I love u! *sjunger* ^____^

Lyssnar på:

MBLAQ - Stay
I like it pretty much! ;D ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era kommentarer! ;3 ♥