måndag 26 mars 2012

DAGIIIIIIIIS

Annyeong!
Är väldigt trött idag eftersom att jag har praoat på ett dagis XD Det var faktiskt jobbigare än jag trodde o.o Fast dom var väldigt gulliga c: Det var ett asiatbarn där!!! Ohmy vad söt hon var asså!;O Fast hon klippte i sitt hår.. När jag såg det, jag ba OHNOOOO INTE DITT FINA HÅR D': Som tur var så var det inte så mycket, MEN ÄNDÅ! JAG VILL OCKSÅ VA ETT ASIATBARN, HON FATTAR INTE HUR LYCKLIG HON ÄR! XD

Det var ett litet barn där som ville ha en pinne och massa pipränsare och linda in den i, och jag tänkte väl att det är väl klart hon får om hon vill göra det. Sen ville alla göra så typ, och det fick dom. För mig asså.. För sen kom det in en dagisfröken och ba NOOO DET DET DÄR SKA VI HA TILL ANDRA SAKER, NI FÅR IIIIINTEE TA DET DÄR! Jag ba eeeeeeh ojdå o.o XD Hehe lyckat säger jag bara! 

Det var väldigt skönt att komma hem iallafall^^ Tänker verkligen inte bli en dagisfröken, för det var riktigt jobbigt. Fast barnen var faktiskt väääldigt gulliga v^__^v Nu förstår jag hur MBLAQ har det i Hello Baby XD

Lyssnar på:

Only one - B1A4 ♥___♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era kommentarer! ;3 ♥