fredag 23 mars 2012

Från B1A4's sesame player! 8DDD


 



Eating behind member's backs 
Kekeke Sandeullie din lilla anka XD !
imageimage
SHAFBAHDBGSBGKLBFGLSBHFBGHLFHDDUFGIDBGILDZNGUNGIUSNBILDFNBLKJDFNBLIUDGNBKJXNBLDGNUILSDNSRAHGLAIRGFUSILFGNFLZNJLBCHFHSK<DSJZDSJ.NZGNJFGFNDXHKNTLHNTLRNHKJLTNGHLISRSTNHJTDHLNUDILFNHBIULDFNBFDGHUILHSNBIULUIJJAJSJSAJAJSBNBNBNJBSHGNBSNBSNJSBNBSNBBNNERIUGAIUOHDSIUL<BVILZUFSBIULDBILUDNHUSIT I WANT A FREE HUG! TToTT

Okej nu  ska jag sluta spamma XD


GAAAAAAAAAAH VAD JAG ÄLSKAR DOM *o* !!! Kekeke, så roliga XD Jag SKA träffa dom en dag, I PROMISE! Och då ska jag få en free hug från min princess squirrel Baro ;3 XD Yeees! Längtar!!! :D

5 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHA OMG DEN SISTA BILDEN; JAG DÖR!!!!! XDD vad söta dome e w_w

    kekekeke, du är officiellt mitt number 1 fan XD Känner mig lite forever alone att vilja bli känd i Korea blad alla som jag känner X)

    SvaraRadera
  2. hahaha oja! Jag kommer bli fett känd C: Jag har redan varit med i en musikvideo i skolan där jag dansade höhö XD fast det var lite creepy >.< Det var till treornas slutproduktion som gick musikproduktion (hahahahaha, det rimmade. vad rolig jag är. asso min kvällshumor är så sköööön o.O)

    SvaraRadera
  3. Hahaha en kändis måste alltid vara på topp!xD
    Måste seröst sova snart höhöh :C har en massa bajs läxor som ska göras imorn innan jag blir kändis på riktigt. (asso jag orkar inteeeeeeeeeee, vad tråkig jag är på nätter XD)

    Eller borde jag vara uppe lite till och fangirla i allmänhet? W_W

    SvaraRadera
  4. kekeke, känner igen mig heeeeelt! :D<3 Ibland (eller typ hela tiden) känns det som om kpop-grejer är viktigare än skolan o_o Att vara ett k-pop försämmrar 99% av alla fans i skolan XD

    SvaraRadera
  5. Aaaaw! din lilla sak ;D Heheh, kolla, de känns som att han stirrar påmej NU! Just nu! Lixom jag försöker se snygg ut hela tiden ;D Inte snygg men fin!;D För att de känns som att de kommer när som helst och jag ,måste vara beredd xD~
    Omo dom där bilderna när dom skulle göra tårtan till Sandeul! Asså Baro sjöng såååååååå Ahahahaha Vackert ;D haha!!~~
    Chu chu chu! Meeh, du och Baro då? :O O.o ännu värre= (bättre ;)) Hihihi;D Du måste ta hand om honom Mrs Baro! annars.. annars blir jag ledsen xO
    SKRIV PÅ! jjag bara njuter när jag läser dina komentarer xD Jag blir så glad att du svara tillbaka xD man blir typ ;D dödsGLAD!;D Gaaaamsaa! ;D Asså jag har skickat meddelande till som på starcall xD hoppas de öläser de nån dag ;D Vi kan ju alltid prova :D Kome igen LETS FLY!;P Vi tar dom där jäklarna innan ngn anna tar dom!
    Jag svär om ngn rör dom ;O... Jag dödar den personen no matter what! Blir så avis när jag hör eller ser att ngn gillar CNU :O It cant be true ya :O
    Sarng hae yo Dongsiee :* :* :*

    SvaraRadera

Tack för era kommentarer! ;3 ♥