söndag 25 mars 2012

I plaaaay no tears in your dreeeeeams

I "Only one" så ska det ju vara I PRAY no tears in your dreams, men Sandeul kn typ inte säga "R" så istället för PRAY så sjunger han PLAY, kekekeke :D How cute lixom?

Helluuuuu! ;D
Igår så ville jag se på B1A4's sesame player episode 7, MEN GUESS WHAT? Den fanns inte D: Fatta min deprission asså! Jag blev skitsur, ehehehe XD Nä, men asså seriöst, det var typ värre än jordens undergång. DET VAR EN HEMSK KÄNSLA! Usch usch TToTT Då så fick jag lov att lyssna på B1A4 istället, och då kändes det bättre ;3 MEN INTE HELT BRA! 

Nu när jag kom hem (har varit hos farmor&farfar ;3 Man blir seriöst helt hyper när man är där XD) så ser jag att nån har laddat upp B1A4's sesame player episode 7 för 2 timmar sen. FATTA MIN LYCKA :D Shitshitshit! Blev såååå glad<3

Så nu ska jag kolla på det, annyeong! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era kommentarer! ;3 ♥