måndag 19 mars 2012

KIBOLIGHT.BLOGG.SE

Annyeonghaseyo!~ ;3

Jag och unnie (kibolight.blogg.se) ska göra ett länkbyte! ;D

Okay, Sara äger alltså en asskön kpopblogg och är typ helt kär i CNU från B1A4 XD Asså jag skojar INTE, hon är helt galen i honom! Klicka in er på hennes blogg and you will see.. Vi ska ner till Sydkorea och kidnappa Baro och CNU ;3 Yesyes!!

Kekeke hon är en rolig liten filur och hon och hennes blogg är helt awesome! I know that you're gonna enjoy it! ;D

EEEEEYY KLICKA HÄRHÄRHÄRHÄRHÄRHÄRHÄRHÄRHÄRHÄRHÄR! Annars missar ni verkligen något och det tycker jag inteeeee är okej ;/ Så klicka där :D


Uuuuuuuuuh BANA POWER YA! :D
~Feeling like a friday party feeling like a friday night~ ;DD

1 kommentar:

  1. Hhihihi Feeling like a fridaay party feeling like a friday night neoui dwieseeeo Oooh baaabee!! <3
    Hihi Dongsie! urs o cute! like Dongis (Dongwoon)!xD
    H
    ANyoo!!!?? Får jag komma? ;O bara sådär? xO im coming! ! OH MY! IM ON MY WAY! yaa! hihih kan vi göra en skype video call till koreaner då`? :D DE lungt jag tar med mej min laptop! The camera over there is still Alive xD
    Vi kan spamma dom :D dom kan lära oss också!! oooh om vi bara kunde träffas xD
    All this new feeling Oh oh oh!!xD
    B1A4 är alltid galna dom där bastards xD Shit vill nästan doppa dom i smält chocolate och rulla dom i strössel och bah hönga upp dom i mitt rum! där vid lampan!! xD

    SvaraRadera

Tack för era kommentarer! ;3 ♥