fredag 30 mars 2012

Så otroligt HAPPY!

Wiiiiiih jag är så glad :D

Just nu sitter jag och kollar på massa bilder från tumblr :D Har faktiskt börjat göra det, awesome ;DD



Aaaaaaaah B1A4 SARANGHAE! <3 *o* Barooooo<3!


block b time
BBCtaeilminhyukpokyungukwonzicojaehyoBBC
IT'S BLOCK B TIME! ;D Kekeke~~ Ukwon!<3 Zico!<3 Kan inte välja XD Block B fighting!~
Hihih B.A.P :D<3
 image
SHINee :D<3

MBLAQ<333333

Sitter och lyssnar på massa 2NE1 låtar just nu, åh vad jag älskar dom!<3 Det var längelängesen jag lyssnade på dom nu. Har lyssnat sönder allt >.< Men jag älskar dom så mycket! Det går seriöst inte att välja en bias därifrån, alla är precis lika perfekta i 2NE1 XD Minzy, Bom, CL, Dara <3

Heh, rörigt inlägg.. MEN DET GILLAR VI! Eeh eller nåt XD ANYWAYS, godnatt!

2 kommentarer:

  1. HEEY!=D hihi! O.M.G! länge seeeen xD
    Ya! Kpop får mej oxå att må toppen! ;D HA.HA!
    HEy! Whats up!? ;D hihih allt bra! Jo klart allt är bra me dej:3
    Hihih! Söta tumblrs:3 FÄTT TROLIGA oxåååå!!
    AND aaaaaaaw :@ I cant belive my eyes! Va fiiint du skriver till mej!
    På de sättet du skriver din komentar så fyller du upp min blogg med söta känslor!
    I feel CNU even more now!:3
    Gamsa~ And i wish you the best day nae~;3

    SvaraRadera
  2. Svar: Hemskt ledsen för att jag svarar så sent, har inte orkat sitta framför datorn och svara på kommentarer xD

    Wow, kul att höra! Vart glad över att en person faktiskt skrev på en gång ;) Visst känns det helt sjuk att man bara har lyssnat i tre månader, men det känns som tre år? Jag kände också så förra året ;)

    Kul att dina vänner lyssnar på K-pop! Jag har bara en :( Jag har också många favoritgrupper, och vi har typ likadan favorittjej grupper :p Åh, jag önska att jag beställde ett K-pop album lite tidigare, liksom ett år senare så beställer jag ett K-pop album -.- Jag längtar också efter mitt Oh! Album som ska komma under april, vi båda kommer nog vara skitglada under hela april <3

    Agree, K-pop är verkligen bäst, första saken jag upptäcker och inte tröttnar på :D<3 Och tack du, men jag tycker själv att jag är ful :/ Men jag var söt när jag var liten xD Haha värsta random kommentaren :p

    SvaraRadera

Tack för era kommentarer! ;3 ♥