fredag 30 mars 2012

YEEEEEEEZ HE'S ALIVE! :D

Jaaaaa han lever :D! 


Min mobil valde att dö imorse klockan 04:32. Jag vaknade upp vid 7 nångång och kollade på min mobil, klockan på den visade 04:32, liiiiite skumt? ;) Och det var inte bara klockan som hade stannat, hela mobilen hade gjort det o.o Man kunde inte stänga av den, och batteriet är inbyggt i mobilen XD Det var som att nån hade klistrat dit en bild över skärmen. Men det positiva med det hela var att man såg min bakgrundsbild :D (Baro ;333)

Iallafall, pappa gick med mobilis till expert och han fick det att funka :D! Han höll typ i 2 knappar jättelänge och nu ba YEEEEEY!;D

Sååå, mobilis återuppstog! :D OOOOOH JAG VET! Jag hade SO prov idag, det var om Jesus och kristendomen och jag är säker på att mobilen ville påminna mig om det genom att leka JesusC: GAMNSAMIDAAAH MOBILEN!;D

Lyssnar på:

B2ST - Fiction!<3

2 kommentarer:

  1. Fiction! Pigvin dansen ! Shit shit shit!
    http://www.youtube.com/watch?v=bbFmRkU8e0w
    Kolla på den här! Awsm dom dansar Pingus dansen här oxå xD Red&Black! :3

    SvaraRadera
  2. Aaaw ! jag Har CNU som min bakgrundsbild! Asåå man vill Typ att alla ska se min bakgrund jag har på mobilen xD Man vill typ att de ska se att man har en söt lover :3 Typ en annorlunda och som typ lla andra... dom som typ gillar one direction och justin bieber xO

    SvaraRadera

Tack för era kommentarer! ;3 ♥