lördag 7 april 2012

4MINUTE - "Volume up" 1st teaser





Har ju glömt att lägga ut 4MINUTE's teaser för "Volume up"! Well, här är den ;D Den är säkert jättebra ^___^

-------

Jag skulle mata min spanskalärares 15 kaniner idag, för hon skulle bort. Men när jag kom till hennes hus så var alla redan matade och bilen stog kvar, dadadaaaa! Så jag gick hem igen^^

När jag kommit hem så ringde hon mig och sa att hon hade ropat på mig jättemycket men att jag inte hade hört o.o (Jag hade ju hörlurarna på mig som vanligt<3 XD) Hehehe awkward...... XD Hon sa också typ "Det finns en kanin som är väldigt svullen på magen, så om den dör så är det inte ditt fel".
And I was like:

Hehehe, hoppas den överlever!! :S

Kekekeke, känns helt fel att gå hem till/prata i telefon/smsa med sin lärare XD Känns lite...wierd XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era kommentarer! ;3 ♥