söndag 8 april 2012

Kaniiiiiin

Imorse gick jag alltså upp och matade min spanskalärares kaniner som jag berättade igår (??!) Aja, det gjorde jag iallafall, och ibörjan var det bara gulligt, men sen.. blev det väldigt äckligt XD Allt var som vanligt tills jag skulle gå och fylla på vatten i en vattenkanna. För helt plötsligt hoppade det ner EN FET OCH VÄLDIGT VÄLDIGT STOR SPINDEL I VATTENKANNAN. AAAAAAAAAH!! Jag trodde seriöst inte att det fanns så stora spindlar i Sverige D: Uschuschusch, inte vågade jag ta ut den heller XD Den är still there.. Hoppas den har typ flugit iväg imorgon så jag slipper se den :( Kommer drömma mardrömmar om den där spindeln yaaaaaa XD
I was like:
image

Och bara för att ni har så himla roligt just nu så får ni se en bild på en kaniiiiiinis 

Här har vi den, ndsuailbdnvdulgfbldfbl uuuuusch don't like! Aniyoooo~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era kommentarer! ;3 ♥