lördag 14 april 2012

OMOOOOOO!!

image
DEN VILL JAG HA!!!! Måste.ha.den.yaaaa!!!:O Såg den på tumblr^^ Man köper den på denna sida~~~>http://item.taobao.com/item.htm?id=16795904760& Men det står på kinesiska så jag fattar ingenting XD Omo det finns jättemycket kpop saker där *o* Alltså JÄTTEMYCKET!

Det fanns hörlurar och kuddar och mobilskal och datamusar och aaaaallt med massa kpop artister D: Please kill meeeeee!!~ omgomgomg.......

----

Idag var jag, Klara och Belli på stan och då såg vi en tjej som hade varit på rencon :D (Ett japankonvent) Asså hennes kläder<333 Klara, Belli och Cicci skulle ha sovit här inatt, men Cicci blev sjuk TToTT Inte okaaaaay! Hoppas hon blir frisk snaaart ^____^


Niga isseo gomawo Baro oppa! ^______^v

4 kommentarer:

  1. Omg, vill ha en sån fast med en annan grupp! Fast den här var också fin ^_^
    Sorry för sent svar!

    Svar; ja, jag älskar 2NE1s röster, jag vill att Bom ska ha fler solon... Jag längar faktiskt i hjäl mig till deras engelska album c:

    SvaraRadera
  2. VINN IPHONE SKAL!! :D ♥♥
    http://tavlingcompetition.blogg.se/?tmp=12174801

    SvaraRadera
  3. Jaaa, jag hoppas också att mitt käkproblem fixar sig när vi får åka till danderyd :)

    OMO! jag vill också ha den där väskan. Gud vad cool sida!! Jag ska defenitift köpa kpop-stuff därifrån! ;)

    SvaraRadera
  4. Uuh! såndär vill jag oxåå ha!!;D Jag fick en lila väska av min bror som var i tukiet! jag ska rista in Kpop och Bana där :3 <3 ^_^b

    Omoo! Ida om jag hade samma blodgrupp som CNU så skulle de inte funka mellan oss :O då skulel vi ite passa x( Men de visade sig att jag och my lovely CNU har olika =D <3 <3 i love my life xD

    Jo skojar du! Godis från kina är ju klart det bästa som finns!^^ Jag känner mej so kinesisk när jag smakar liiiiite från den ;D hahha! vet du!! Nästan hälften av mina kläder är gjorda i Kina :D hahah!!!! ^_^

    Omoooo! haha!! Om jag ska vara ärlig så blev det lite svrt där :D
    Men om jag får gissa... um... Mellan BaekHo (miiin :D) och Aron!! ;O buuh jag är inte säker ;O Aron typ ;D

    SvaraRadera

Tack för era kommentarer! ;3 ♥