torsdag 21 juni 2012

EXO-K at London Heathrow Airport


WOOOAHH EXO-K var på flyplatsen i London idag, vilket betyder att vi har varit i samma byggnad!!!!!! Waaaaaaaaahhh! Synd bara att det inte var samtidigt..... Men iallafall!!! XD Vänta... London ligger i Europa. Kan dom inte komma till Sverige också?!?! Jeobal..

Waaaaaaow, läste att Super Junior ska göra comeback 1 juli!! Alla låtar jag har hört med suju har varit bra, så detta kan ju inte gå fel :D

Btw, förut skrev jag att B1A4 skulle ha ett hello baby, men det verkar inte som det T_T Jag såg det på kommentarerna på youtube hehehehe...... Man ska inte tro på allt man ser, fast det verkar inte jag ha fattat. Jag går seriöst på allt vad alla säger XD
Update: Okej, jag tror visst att de blir B1A4 HELLO BABY, det stog på facebook att dom skulle börja filma den 20:e, alltså igår! Iiiiiiih i'm so excited :D

1 kommentar:

  1. Okej mitt liv suger, 3 av mina närmsta vänner har åkt till london och EXO-K är där ju!!!!!! Det tråkiga är att dom tre vännerna gillar inte k-pop så dom skulle inte märka om dom gick förbi exo-k eller inte -________-
    JAG VILL TILL LONDON,NU!

    WAHH~~ B1A4 hello baby :D I can't wait :) Hela b1a4 ärju som barn själva, hur ska dom kunna ta hand om ett barn? haha >.<

    Och ja, du hade rätt på alla namnen i F(x), duktigt IDA :P

    SvaraRadera

Tack för era kommentarer! ;3 ♥