lördag 23 juni 2012

hej

Boom shakalaka boom skakalaka Dance Dance Da Dance fantastic babeeee~ waaa det var längesen jag hörde den XD mwaaaaahh ^^ Vädret är tydligen ganska fult. *orkar inte gå upp och kolla* Mormor sa att det var grått ute o_____o inte snällt...

VARFÖR KAN MAN INTE LÄGGA TILL BILDER NÄR MAN BLOGGAR FRÅN MOBILEN??!?!! Naaaah vad ledsen jag blir ;__; hehe aja ^^ fattar inte riktigt varför jag skriver det här onödiga inlägget XD. AWW HEEJ FIDIIII.
WAE SO CUTE? ⊙﹏⊙ min hund kom in till mig ^^ fluffflufffluff

Undra hur det känns att vara en kpop artist. Det skulle va jättehäftigt. Fast jobbigt också.. Men om jag fick välja att bli nånting för en dag, vad som helst, så skulle jag lätt testa på att vara en kpop artist ^^ ibland glömmer jag nästan att kpop artisterna är människor. (Det där lät konstigt o___o) nä, men asså dom är för omänskligt perfekta!!! Jag fattar inte riktigt hur dom kan va så bra keke~

Nu ska jag upp och äta frukost/lunch. HEHE. Men det är ju sommarlov C:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era kommentarer! ;3 ♥