lördag 30 juni 2012

Love is energyyyyyy~ You're my energyyyyyyyyy~

Har ju glömt att lyssna/kolla på CHI CHI's nya låt och mv "Love is energy"! Jag hörde den första gången när jag lyssnade på radio i min mobil, och jag visste vad låten hette, så jag tänkte " Det här måste ju vara chi chi's nya låt.." Och det var det ;D


Jag gillar låten, men den känns ändå ganska "vanlig" tycker jag.. Det känns som att jag hört den förut typ ;P Vilket inte är så vanligt med kpop! I dom amerikanska låtarna låter ju nästan allt lika dant, men i kpop brukar det inte vara så så ofta. Tycker jag iallafall ^^

Men annars är det bra! Jag gillar mv'n och dansen är jättegullig :D I like the wings ^O^ Keke~~

Och btw, Super Junior borde komma ut med sitt album nu!!!! >____< Det är faktiskt 1 juli i Korea nu, och dom skulle göra comeback 1 juli, sååå WHAT IS THIS?!??! Här är teasern iaf :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era kommentarer! ;3 ♥