lördag 24 mars 2012

Day 12: The very first k-pop song you've ever heard

Day 1: Your favourite k-pop guy group
Day 2: Your favourite k-pop girl group
Day 3: Your ultimate k-pop guy bias 
Day 4: Your ultimate k-pop girl bias 
Day 5: Your favourite k-pop song from your favourite guy group 
Day 6: Your favourite k-pop song from your favourite girl group 
Day 7: A k-pop song that makes you cry 
Day 8: A k-pop song you know all the words to 
Day 9: Your favourite k-pop performance 
Day 10: A k-pop dance you'd like to learn
Day 11: Your favourite k-pop music video 
Day 12: The very first k-pop song you've ever heard 
Day 13: A k-pop group you dislike and why 
Day 14: A k-pop song that makes you smile 
Day 15: A k-pop singer/idol's voice you love 
Day 16: Your favourite k-pop lyric (and a translation) 
Day 17: A k-pop idol you wish was your older sibling 
Day 18: A k-pop idol you wish was your younger sibling 
Day 19: Your favourite interview of a k-pop idol or group 
Day 20: Your favourite picture of your guy k-pop bias 
Day 21: Your favourite picture of your girl k-pop bias 
Day 22: Your favourite picture of your favourite k-pop group 
Day 23: A picture of a k-pop idol who you think is underrated 
Day 24: A picture of a k-pop idol who you think is overrated 
Day 26: Your favourite cover of a k-pop song by another k-pop artist 
Day 27: Your favourite kpop dance 
Day 28: Your favourite cover of an American song by a k-pop artist 
Day 29: A k-pop song you never get tired of 
Day 30: A k-pop idol that has amazing eye smiles

Secret -  Shy Boy

Den här hörde jag i Juni 2011, det var alltså innan jag blev en kpoplover (Ohmy kommer inte ihåg det livet o.o HUR KLARADE JAG MIG UTAN KPOP?!?) Och u know what? Jag satt och replayade den hela tiden, jag älskade den! MEN jag var för lat för att utforska kpop mer XD Inte okay! Aniyo!

Det var först i Januari som min kompis Klara satte på 2NE1 och jag blev lite nyfiken och la till massa 2NE1 låtar på spotify sen på kvällen, (okej "massa låtar" var väl att överdriva, finns typ inget på spotify.. Hehe XD)  sen har det bara gått framåt :D Nu känns det som att jag har lyssnat på kpop i hela mitt liv typ;P

2 kommentarer:

  1. Hey du vet Bang yong Guk från B.A.P :O Han finns med i denna videon:O !!!kollaaaaa!! Eller du kanske har märkt det redan! SHit JAG OXÅ :O Varje gng jag lyssnar på en låt då bah... då bah Känns det som man vet allt och annat om kpop typ mer än sitt liv xO Cra thoughts!:O

    Du.. vet du hur avis jag blir när ngn gillar CNU .... -______x' jah Vill bara mosa den där personen och kasta den ner i en jätte stor myrstack från en helikopter :O Sen bah.. MOAHAHAHAHA >;D
    ChicnhaA? :O Ottoekeeeee! haha! :O Det kanske var jag xO
    Mehehehe! ska kolla xD
    YA ! C.N.U means SARAS BABY! And BARO= IDAS BABY! Seriöst vem kan leva utan sina babies? ;O no one!
    Ya, möt mej där kl 06.01! Juste inte 2 minuter över bara 1!!! minut över 6! vi ,måste vara tidiga! Du kan hitta mej,,,, Kolla bara omkring tills du upptäcker ngn som har färglada strumpor xD NAEE! vilka hörlurar? :O dom där VITA? :O ta en bild på den :D

    SvaraRadera
  2. Moahaha nu skrev jag lite mycket! jag lovar dej... Jag bryr mej inte hur mycket man skriver så länge det handlar om Kpop eller min baby så är det nyttig text xO <3

    SvaraRadera

Tack för era kommentarer! ;3 ♥