lördag 24 mars 2012

GLAAAAAASSSSSS ♥

Annyeong readerz!;D Yeah i feel so cool cool, yeah i feel så YEAH YEAH YEAH! x)

Sitter och äter glass (igen) älskar glass :D Namnamnam, finns typ inget bättre, förutom kpop då SÅKLART! ;)

Jag var på stan idag med Belli och köpte nya hörlurar! ;D Asså typ "snäckor" eller vad man nu kallar det! Thumbs UP! 8D Min voffsi Fideli hade tuggat på mina förra x) Och så köpte vi glaaass ♥ Först testade vi sån där calippo med typ iskulor i. ALDRIG MEEER XD Asså jobbig glass! Heh, så vi tog en ny sen COOKIEEEE ;D

Well, nu ska jag kolla på B1A4's sesame player och äta glass 8D Jag blir så himla glad av B1A4 puss på dooooom ;3

Lyssnar på:

SNSD - The Boys, det var superlängesen jag hörde den ;O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era kommentarer! ;3 ♥