söndag 8 april 2012

Aegyo~~ ♥

Aaaaaah såg dom här bilderna på twitter. DOG LITE ASSÅ! ♥____♥

¨
Badeul, cuteeeee ^________________<
Kyaaaaaaaa!~<3

Yaaaa, stör mig så mycket på mitt bloggnamn 123kpoptime liksom WAAAAOW! XD Hatar att komma på bloggnamn, man typ sitter i fler timmar (nä det gör man inte, men typ .____.) och vill börja fixa iordning bloggen och så, men så var det ju det där med att komma på ett namn. Så till slut så tar man bara nåt random för att man inte orkar tänka mer ehehe XD

2 kommentarer:

  1. Haha agree, det tar typ evigheter innan man kommer på ett bra namn liksom. Men att ta sitt egna namn fungerar också, om det nu går!

    Waah, super cute pictures <3

    SvaraRadera
  2. jajajajaaj! :D <3
    Kawaiiiiichan! omo! Badeul...So sweeet! ;O XOXO!
    Har du haft en bra påsk? :D hihihih! godis godis godis..PÅSK GODIS! omg! Jag simmar i påsk godis! xD jag har också dränkt mig själv i påskgodis och påskmust! <3 yummyyy! GAAASH! jag älskar påsk! ;3

    SvaraRadera

Tack för era kommentarer! ;3 ♥