måndag 9 april 2012

Annyeong~! (Bloggar från mobilen, det går bara att skriva rubrik då XD) Strömmen gick vid halv 10, det var jätteläskigt D: det var helt kolsvart, jag kunde inte se nånting! :O mobilen räddade mig dock (L) men nu är strömmen tillbaka :-D den varade i ca 2 h!!!! SAKNADE MINA B1A4 OCH MIN DATOR SÅ MYCKET!!! XD Så jag satt under en filt och svettades ihjäl och vågade inte komma ut o.O och hade kpop på högsta volym såklart ;D!! Enda som saknades var massa glass^^ Sen gick jag och la mig för att sova/lyssna på musik hela natten, men nu när strömmen är tillbaka så är det inte lika kul att sova XD kommer nog lyssna på musik ett bra tag till^^ fick förresten min kompis emma att börja gilla kpop lite grann idag :-D THUMBS UP FOR THAT!!! Keke nu ska jag sova, godnatt! (fast jag ska inte sova) FÖRRESTEN!! Jag glömde att gratta u-kwon igår! Jag är en hemsk människa, inte okay att glömma nåns födelse dag D: aja, GRATTIS U-KWON :-D och min kompis fyller år idag, grattis isabelle! :-D Hihi blev trött nu godnatt!~~

3 kommentarer:

  1. YA!!=D HAHAH xD va sööööt!! haha stackars er ;O vaa hände ya!?!? O__O gick den bara av lixom!? O.<
    Buuhuhu!! jag har sovit ensam i mörkreti tre dagar nu ;O du anar inte hur rädd jag är! ;O
    Omoo! vet duu!? så fort jag inte har tillgång till min dator så känns det som att jag är såååå långt borta frn CNU! huhu!!! Hey kollar du på "i need a fairy" ?? uhu !! jag blir så aviis TT^TT
    Saranghamnidaa! i miss u kid! <3 take care of urself and BARO!! TT^TT

    SvaraRadera
  2. Aah Ida!! min facebook är ; http://www.facebook.com/Sara.GaGa.Josef
    adda mej nu ;D hehe:D :*
    Oh juste min msn
    sera_95fh@hotmail.com
    pleas adda mej där oxå ;D

    SvaraRadera
  3. Varför tog du bort din förra blogg? Den var ju jättebra. Nu handlar bloggen bara om Kpop.... suuck.. :( <3

    SvaraRadera

Tack för era kommentarer! ;3 ♥