torsdag 26 april 2012

B.A.P minialbum POWER!!!!!!!!

AAAAAAAAAAAH JAG DÖR!!!!!!!! Omomomomo!!! Men varför hade användaren tagit bort introt "Fight for freedom" och "What the hell" ?!!!??!?!? WAE?! TToTT Aja, här är dom som går att lyssna på än så länge iaf ;D

Power

OMOMOMOMO!!!!! En av dom bästa låtarna som nånsin uppfunnits??? :D Aaaaaaaah jag döööör!! DAEBAAAK säger jag bara!! Längtar sååååå mycket tills mv'n kommer ut aaaaaaaaaaah!! :D Omg, det här var så otroligt bäst bara, kill meeeeee~ ;O Hehe, jag blir nog en "Baby" (XD) snart ;D Looooooove it  <3

It's all lies

Den här var också daebaaaaak!! Men jag gillar mer b.a.ps "fartigare" låtar ;D Men den här var också asbraaaaa! ^______~

B.A.P B.A.PB.A.PB.A.P B.A.P <3

9 kommentarer:

  1. AAAAAAAAAAAH jag älskar alla låtar (jag har hört alla för det gick att lyssna på dem på mobilen) :D
    SARANGHAE POWER <3333333333333333333333333333333333333


    We goth the POWER!!!!!!!!!!!! :D
    Det är bra att du håller på att bli en BABY världen behöver fler BABYS xD

    SvaraRadera
  2. Hihi japp japp, dans e roligt x)

    OH MY GAAAHD! Älskar deras nya låt så sjukt mycket!! :) Kan inte sluta tänka på Zelo's rosa hår >.< Hans skönhet förblindar mig haha :D Och Himchan!!!!! Hans nya frisyr är assnygg!! :3

    SvaraRadera
  3. Aaaaaah! ge ge ge get better Bang yong guk! <3 Ihihi I love it!! ahaha älskar allt med den nya låten! We go the POOOWAAAH! I got the POOOWAAAH! xD xD xD

    Kikikiikiki! im a dalmate, bana and b2uty <3 hihi vad är man när man älskar B.A.P ~!?!? :O BABY eller NA!? hihihihihi ^_^ <3 Im a BABY to! ~~
    Hihi gO kPop! I LoVe iT so MucH!~>_<

    Daebaaak thats right!=) eLler hur!? Synd, jag kunde inte heller öpnna de andra låtarna! "Använadren har tagit bort videoklippet" blah blah blah! -.- Basstards!!

    SvaraRadera
  4. hahaahahahahahhahaahha! yaaaa!^^ du anar inte hur mycket jag längtar efter min DATOR! <3 :D omo! har inte du fått en dator? (laptop) O.o hihihi! <3 jag hoppas att du får en så vi kan spränga sönder våra laptops tillsammans! xP hihihihihi

    SvaraRadera
  5. Haha ja du, den gruppen var inte liten x)

    YEY Let's go to Seoul together! :D Kommer säkert krama varenda korean jag ser på gatan bara för att jag är så lycklig att vara i Seoul XD

    SvaraRadera
  6. Yeyy, let's gooooooo! Ät fattig som en get just nu men jag kan nog skrapa ihop pengar på nått eller annat sätt ;) HAHAHA XD
    Annars kan vi ju ses i sommar om du vill? =) <3

    SvaraRadera
  7. Hihihihih grattis Till B.A.P! ^3^
    Jag minns att jag satt med min syster sen jag bah: woooaaah, i miss B.A.P ;O; ska dom inte fixa några låtar snart? :O sen bah: POWER!~ Woaahah~:3
    Im in love with this feeling ^^ <3 Feeling like a friday party ^3^ <3

    SvaraRadera
  8. Ya btw!~ If you like NU'EST ur CHAMP'EST :3
    Men jag vet inte va BtoB har för name TT~TT Sad ne?
    Hihi yeaah daebak for suuure :D haha I loev you to babe :D <3

    SvaraRadera
  9. Yes det skulle vara suåerkul!~~ :)
    Jag har skickat en vännförfrågan till dig på facebook nue ^^

    SvaraRadera

Tack för era kommentarer! ;3 ♥