onsdag 2 maj 2012

Key's aegyo :3


Omo, Keeeey *o* Aaaaaah so cute!! <3 Kekeke~

Idag klappade jag nästan en ekorreunge!! ;O OMO! Det var ascoolt C: Jag var 1 cm ifrån den, jag lovar!!!! Den var sååå gullig ^____~ Lots of aegyo, yeeees hihihihi v^___^v

Lyssnar just nu på SNSD's nya och första sub-unit grupp TaeTiSeo ;D Lyssnar på deras första album Twinkle!

Just nu är det OMG ;D

Här är en tracklist för alla låtar förresten C:
1. Twinkle
2. Baby Steps
3. OMG (Oh My God)
4. Library
5. 안녕 (Good-bye, Hello)
6. 처음이었죠 (Love Sick)
7. 체크메이트 (Checkmate)


Och här är mv'n till Twinkle! Den är suuuuuperbra tycker jag :D Och EXO är med!!!!<3



Fast nu lyssnar jag på Block B's nya låt "Close my eyes" o.o Den är ganska bra faktiskt, och mv'n är jättegullig! :3 Fast egentligen skulle det ju nästan lika gärna kunnat vara en fanvideo.. men den var bra!! C:




Cicci fick ett starcall av EXO-K idag!!! Åh guuud<3 Och Belli fick också det sen har jag för mig ^___^ Jag vill också få!!! Hoppas dom ringer mig snart C: Omo!! Nu ringde IU mig :D OMO!! Nu ringde exo mig :D Och jag kunde svara!!!! :D Lycklig :3 Fast det gick inte att kolla på IU's >.< Men EXO gick!! Det var tydligen EXO-K's ledare Suho!<3 (måste lära mig alla namnen ;O)

Nu måste jag verkligen plugga till NO provet imorn ._____.
image

1 kommentar:

  1. Jag vet att både du och Cicci är shawol egentligen men av någon anledning så vill ni inte erkänna det för mig XD Men det tycker jag att ni ska göra för då blir vi tre stycken shawols som kan fangirla SHINee tillsammans. Det är så ensamt att göra det själv :) <3<3

    SvaraRadera

Tack för era kommentarer! ;3 ♥