torsdag 19 april 2012

Grattis Himchan! :3

Idag blir B.A.Ps Himchan 22 år! :D (23 koreansk age) Grattiiiiiiis <3
image
image

Har ni förresten tänkt på hur fult ordet "english" låter? Det låter ju helt fel XD Jag tycker att "engrish" låter waaaaay better o.o Asså verkligen!! Engrish låter mer engelskt än english XD Eller är det bara jag som är heeelt skum?! ;O

 Det är massa fransmän och hälsar på i vår skola just nu och det kom några och frågade mig och Ebba vart bildsalen låg. Vi skulle alltså försöka förklara för dom vart det låg och det gick ju sådääääär >.< Jag visste inte hur man sa "Det är det rummet längst bort" så istället sa jag "It's a room..." Sen tog det helt stopp XD Omoooo, trodde jag var bättre på engelska än så D': Ebba räddade allt med att säga "It's the room with a open door" och pekade på dörren till bildsalen XD Ohmy... Jag var bättre på engelska förut, då lyssnade jag ju på massa engelska låtar och så, meeeeeen, man hör inte så mycket engelska när man lyssnar på kpop XD ENGRISH YÄÄÄÄÄ<3

6 kommentarer:

  1. B.A.P's teaser var heeeeelt underbar!!!! Du har helt rätt, den påminner lite om Warrior. Men det gör ingenting! ^^ Warrior är en av de bästa låtarna som någonsin har gjorts C:

    Deras teaser bilder påminde mig liiiiite om SJ's teaser bilder på Mr Simple. Jag vet inte riktigt varför haha xD Men jag fick en liknande kännsla iaf ;)

    Jag har märkt en till grej i deras teaser. ALLA HAR OLIKA HÅRFÄRGER!!!! (eller de ser ut som det iaf :D) Är jag bild eller har Zelo råsa hår?!?!?! OMGAAAAAHD! Hade aldrig någonsin tänkt mig denne lille söte pojke (hej skånska XP) med råsa hår! Han var så ypperligt söt i sitt blonda hår och jag ville bara äta upp honom men nu vet jag verkligen itne vart jag ska ta vägen. Hans awesomness is killing me....... ZELO. ... . ... FOREVER MY BIAS IS BAP :D<333

    Ursäkta det blev en väldigt störd komentar hahahahaha :)

    SvaraRadera
  2. GRATTIS HIMCHAN <3
    Asså omg, jag har typ ljugit för min engelska lärare, jag sa att jag har blivit bättre på engelska enda sedan jag började lyssna på K-pop.. Jag har snarare blivit sämre och kan inte uttala orden rätt längre D: XD

    Svar; Ja verkligen, kanske man då borde starta en blogg om skolan? x( Jag skulle vilja ha en i MBLAQ eller SNSD!

    Jag med, längtar asmkt 8) Nej jag har faktiskt inte gjor det, ligger så jädrans efter i K-pop världen :< Men jag ska titta snart c:

    SvaraRadera
  3. Haha!!HAHAHAHA!! Ida Du är min Princess^^ I love you! fattar du!?;O du skriver så roligt! xD haha!^_____^ Im dying wohooo!~ <3 <3 <3
    Shit Himchan!!! han är så het!;O Uhuu! Coola kläder! va tycker du om hans nya frissa!?=O fett konstigt och ovanligt right?!:O

    Omoo de hände samma sak för mej! men de var en Kines som fråga mej ;O haha kommer aldrig glömma den där dagen!^^
    Han frågade vars Ica låg, och jag bah: O_O i think... u have to... um.. eh... asså lixom.. oh i mean Um... (typ snacka svenska med honom) ... O.o

    Eheheh de var när eller hur!?!?!;D haha^_^ <3 <3 <3

    shit de här var as läskigt! Jag bah: Jag saknar B.A.P när ska dom göra comeback!! TT^TT sen baH ;O POWER!°!:O

    SvaraRadera
  4. yaaa han kom bara sådäär! <3 :D ahahah! Ofta han fylleer åår? :O :D Grattiis till honom! ^___^ hihihi

    SvaraRadera
  5. jaja....jag menar "ofta han HAR fyllt år" :P hihihih <3

    SvaraRadera
  6. Svar: Omg i know, kmr dampa ifall de inte ersätter det >.<
    Haha K-pop for life <3 <3 <3
    Håller med, brukar t.ex. läsa väldigt många fanbloggar på engelska :)

    SvaraRadera

Tack för era kommentarer! ;3 ♥