lördag 21 april 2012

You look so tasty I could eat you up aliiiiive

ANNYEONG!! Igår var jag CicciBelli och Klariiis på stan och sen kom vi på helt random att dom skulle sova hos mig igen ;D Men Cicci kunde inte D: Hon skulle iväg och kolla på en vaaalp *o* Den ska heta Zelo!!! Omo jag dör det är för gulligt alltihopa XD

Keke, vi gick runt och dansade Sorry Sorry typ hela tiden XD Sorry sorry sorry blablablabla. Aaah det är så störande när man inte kan texten när dom sjunger on the korean language XD

Och så satt vi och replayade BoA - Eat you up~ ;D BoA I love yoooooou! Våran förebild JA! :3 Jag och Klara ska lära oss att dansa som henne :D Japp, så är det C;

Hon är så cool jag dööör!~;D

Omooo, den 3 maj sticker alla vi till Stockholm på JAPAN LOPPIIIIS :D Heheh, vi har redan planerat allting men vi har inte pratat med våra parents eller nåt XD Cicci vet inte heller nåt än, men det går säkert för henne :D Det kommer bli awesomeeee!<3

Igår fyllde Luhan från EXO-M år :D Känns som att det fyller år nån kpop idol varje dag XD
MEN GRATTIIIIIS i efterskott<3 Seangil chukha hamnidaaaa:3

Kekeke vad gullig han är ^_____~

Har ni sett teasern till U-kiss - DORADORA? :D Omo, den är så braaaaa! Längtar tills hela kommer ut ;O

U-KISS<3

3 kommentarer:

  1. Jag skulle inte ha någonting emot om Zelo kom hit och sov tsm med mig hahahahha XD
    Jag fangirlar sönder!! BAP's nya låt kommer vara hur awesome som helst!<3

    OMO! Luhan.... han ser typ ut som en 6 åring >.< varför ser alla nya kpop artister yngre och yngre ut?! Tillslut kommer det vara 6 åringar som blir världskända från korea hahahah :DDD

    SvaraRadera
  2. Svar: Jag håller med, att tänka på döden är hemskt och jobbigt :(
    Ja försöker leva som du tänker, delvis att leva livet nu! ^^
    Ja, verkligen! Men pappa sa att de kunde göra det, så nu får vi se hur lång tid det tar att det ska komma hem till mig -.-
    Ja that's true! Fast det vore lättare ifall man redan kunde koreanska, för då skulle man kunna titta på allting på en gång utan att vänta på att någon ska subba :3

    SvaraRadera
  3. hahaha jaa eller hur! xD Hur kommer det sig att ALLA kpop människor är så söta? =) Deras aegyo is killing meee x)

    Ska du göra något spännande idag då? :D Imorn är det skola igen och jag ska ha samhällesprov på ekonomi X( Inte något som jag längtar efter alls.... :O

    SvaraRadera

Tack för era kommentarer! ;3 ♥