torsdag 12 april 2012

SISTAR - Alone mv



Wohoo äntligen :D (Jag vet att den kom ut igår men jag orkade inte blogga då XD) Jag tyckte låten var jääättebra!!! Musikvideon är också väldigt bra! Ibörjan gillade jag inte låten så mycket, men sen lyssnade jag på den mer och nu älskar jag den<3! :D Daebaaaaaaaak!!! Sistar hwaiting~~ :D

Aaaaaaah mygash, känns som att det var år sen jag bloggade, men seriöst... det var i tisdags jag bloggade??!!?! Jag hoppade bara över att blogga igår, men ändå känns det som att det var flera dagar sen XD

Igår började jag att kolla på k-dramat "You're beautiful", JAG ÄR HELT FAST!! Den är verkligen aaaaaasbra ;DDD Ska kolla på ett avsnitt nu!;3

Har ni förresten tänkt på vad lika Mir från MBLAQ och Hong Ki från FT island är? ;O Hongki är med i "You're Beautiful" och det första jag tänkte var när jag såg han var att han var såååå lik Mir! XD


Hongki

Miiiir

Omoooooo!

1 kommentar:

  1. Ja! :) Haru Haru kommer aldrig bli gamal :D Jag börjar typ gråta varje gång har hör den xD

    SvaraRadera

Tack för era kommentarer! ;3 ♥