tisdag 10 april 2012

Till alla er som vill lära er hangeul ;D !!!

Jag har hittat en suuuuuperbra sida om hangeul!! Det är typ "lektioner" och man lär sig så bra :D Den är så daebak<3<3 Fast man får tänka väldigt mycket, min hjärna är lite död nu XD Hihih~~

Klicka däääär~~~> http://www.teaching-esl-in-korea.com/korean-alphabet.html <3

Sitter och replayar DBSK's "Balloons", aaaaaaah den är så cuuuute!! :D Lite smått kär i den låten :3 Gammal, men det gör ju inget C:



Ikväll ska jag kolla på massa koreanska serier/dramas :D Jag fastnar alltid vid massa bloggar och sen blir det för sent >.< MEN INTE THIS NIGHT! Ska bland annat kolla på sista avsnittet av Dream high 2 TToTT vill inte att det ska va sluuuuuut! Sen ska jag kolla på maaaaaassa mer saker, så det är bäst att jag börjar kolla nu innan det blir försent XD Hajdoooo C:

5 kommentarer:

  1. hahahaahah! :D GODISSS! MIN DRÅGER <3Jaaaadå min påsk har varit OK! Förutom att vädret söög! :( omo! DongWoon Kom till mig i morse och viskade i mitt öra: Jag älskar dig <3 hahahahaha ^____^jag önskar värkligen att det där hände! DongWoon! MY HUSBAND! SARANGHAEYO! <3 <3 omogash! din video! so kawaiiiiichan! :*

    SvaraRadera
  2. Ursäkta att jag är så seg på att svara men jag har varit bortrest så mitt internet var inte det bästa direkt -.-

    Har du hört sistar's comeback låt? :) Jag tycker den ärjättebra!

    Naw... Det var jättelängesen jag lyssnade på balloons. Fast den är jättebra även fast den är lite gamal. Det bästa med kpop är att många låtar kan kännas som nya mycket längre! Jag är fortfarande helt kär i låtar som kom ut 2006 ^^

    SvaraRadera
  3. Balloooon!^_^aaaaw!!=D hehe! i love it~
    Changmin Max <3 vem är din oppa från DBSK!?;D

    Ohoo!?!??! neenene! inte bra juh! hoppas strömmen kom tillbaks så fort som möjligt!;O
    Omo vet du vad?! Min 4 slutade fungera en gång! ;O asså kan du fatta!?;O samma problem x____x Ida... göm dej innan jag tar tag i dej! Men nu funkar den thanks God! hade samma problem där med, du vet med att skriva B1A4 osv osv.. så fort jag skriver CNU på google kommer de upp en massa företag och annat skit! as jobbigt juh O.o

    Klart jag borde få rollen!
    Då skulle jag ju ha öppnat mina känslor för honom Direeekt!!! uhuu! inte dryga som hon gör pffft!...!!:D gamsa babe<3

    SvaraRadera
  4. Ahaha asså du anar inte hur mycket jag diggar dej och din "inte okay" aha xD skaratta sönder! Bokstavligt talat!;O ;D heheh! i love yououuououuoo!
    Hehe yeah she is mys sister! hehe! Omooo tack sistar! när är din födelsedag!?!? O.o
    Omoo.. ge mej din Fb! jag addar dej ;O <3 ;) Mwwaaaaah:*:*:*

    SvaraRadera
  5. Svar: Ja verkligen :D Jag tycker att alla i 2NE1 borde få solo ^_^ Hihi tack snälla du <3 <3

    SvaraRadera

Tack för era kommentarer! ;3 ♥