måndag 23 april 2012

Very cute


Omo, jag döööööör XD Srattade sönder igenom hela, kekekke :D I love you my beautiful B1A4 ^____~ Men vart var Jinyoung? ;O Bortaaaaa TToTT Tur att han var med på bild iallafall :D Måste lägga ut denna video, eftersom att man inte kan spara videos på datorn >.< Så då är det bra att ha en blogg så att man kan hitta allt igen :D Asså guuuuuud, dom är så roliga, jag vill vara där med dom! ;D Saranghamnida!!!!<3
GRATTIIIIIIIIIIIS<33333333333
Kollar på Tumblr med B1A4 nu, tror att min dator blir sönderspammad med bilder snart.. XD Men det är så himla många bilder som man bara inte kan motstå, kekeke XD

<33333333333333

Ååååh, jag vill verkligen ha dom där kepsarna >.< :D



I can see a Badeul~ ;D

Saranghamnidaaa <3

3 kommentarer:

  1. Åh vad kul att du ska börja dansa igen!! ^^ Man blir så glad när man dansar (och svettig om man kör så långa pass som jag, ibland äre kul och ibland INTE xD)! Vad ska du börja på för slags dans då? Och vad har du dansat förut? :D

    I'll be waiting for you to pick me up sis~ ^^

    SvaraRadera
  2. Ahh streetdans vad roliiigt ^^
    Det är så kul att dansa :D

    Jag har dansat/dansar lite allt möjligt. Balett, disco (tävlat också), modern, jazz, house, hiphop, street, bollywood (belive it or not!) m.m.
    Jag är en ALL-DANSARE istället för en ALL-ÄTARE :D

    SvaraRadera
  3. Svar: Jaha vad jobbigt :( För oss kommer det ta ungefär 5-10 min att gå till stranden i Spanien, hoppas att det inte är smutsigt där ;O
    Jag har nog varit intresserad utav Asien sedan jag var pyttliten, haha xD Men när jag vart 11 vart jag intresserad av Japan och aedan när jag var 13 så upptäckte jag K-pop och då vart jag inte bara intresserad av Sydkorea utan hela Asien ^^ Själv då? :)

    SvaraRadera

Tack för era kommentarer! ;3 ♥