måndag 23 april 2012

B.A.P - POWER mv trailer


WE GOT THE POWEEEEEER WOOW! XD Omoooo, DAEBAK<3 Det här kommer bli så himla bra :D Längtar sååå mycket~ :D

Yongguk och Himchans teaserbilder#2 har kommit ut också ;D

Det gillar vi!!! :D Bang yong guk har lila håååår <3

-----

Åt nyss och det känns som att jag ska sprängas för att jag åt så mycket XD Efterrätt blev det också, snacka om att min mage höll på att dö där asså ;D

Aaaaaah, jag är så orolig för imorgon, vi ska ha en pjäs på engelska och visa upp för 5:or och 6:or, det blir runt 80 personer det.. ;O


Hehe, jag missade genrepet för jag skulle på nån röntgensak då, så jag har ingen aning om vad jag ska göra XD Det känns.. bra.... TToTT Men jag är säker på att Baro kommer och räddar mig ^____~ Han sitter säkert i publiken och då när jag ser honom kommer jag antagligen fangirla sönder och svimma. Då kommer han och kidnappar mig och så åker vi till Sydkorea :D Så det blir säkert bra ^^
Niga isseo gomawo oppa ^____~ <3

2 kommentarer:

  1. Jag har dansat i snart 11 år! ^^ Det är superduperkul :D <3

    AHHHH BAP! Förutom Zelo så jag jag en liten småförälskälse i kaninen hahahaha xD Kaninen e fan ascool! :)

    Bang har verkligen lila håååår! OMG! Det är så snyggt på honom! Superhandsome boy ^^

    HAHAHAHAHAHAHAHA Baro kommer säkert sitta i publiken och rädda dig :D Men om ni flyr till Korea får ni hämta mig också xD

    SvaraRadera
  2. HAAA!!! Bang Guuk <3 Han är miiiiiin >_< hihihi jihi :3
    Waaariooor HHUH
    we got the power WAAEH~ aah im in love with B.A.P!! BABY :*:* :*

    SvaraRadera

Tack för era kommentarer! ;3 ♥