fredag 18 maj 2012

♥ BANA ♥ MELODY ♥ BESTFRIEND ♥

Åååååh, B1A4 ska snart ha sin japanska debut, längtar så himla mycket! Ni har väl sett teaserbilderna och videosarna dom la ut? (Gongchannies video kom ut idag!!! Wae so cute?! :3) Seriöst WM Ent., varför dödar ni alla BANAs?! Åååh gud dom var så himlahimla gulliga allihopa! BARO oppa saranghae! ^___^

Boyfriend ska också ha japansk debut snart!!! Och så firar dom 1 år den 26 ♥ ^^ Har börjat tycka om Boyfriend väldigt mycket nu, och även fast jag inte riktigt kan allas namn ännu så känner jag mig som en 'Bestfriend'. Så svårt att beskriva känslan man får till en grupp.. men det bara känns som att man "tillhör" dom XD (Har ser man hur bra jag är på att förklara saker) You know that feeling huh? :3



Block Bs MV för Action kom ju ut för ett tag sen, jag älskar den! Men iallafall, först var min bias i Block B Zico, meeen P.O har tagit den platsen nu keke~ Han ser så glad ut och hoppar omkring och bara är jättegullig :D I "Close my eyes" var han också sådär söt! Jag vet inte så mycket om Block B, men jag hade verkligen inte väntat mig P.O vara sådär gullig. Hela Block B var jättesöta! Fast Zico var ju inte med ;__;

I söndags köpte jag och Cicci billiga skor som ramlar av fötterna när man går och skrev massa fina saker på dom :D (Mina är dom gröna ^^) Idag var jag ute på en långpromenad med mina hundar och hade mina vackra Kpop-skor mig. Först var det jättefint väder, men sen började det spöregna! Wohoo!! ;) Texten på mina skor rann ut TT^TT

MEN DET ÄR JU OCKSÅ FINT. Fast det regnade bara en kort stund som tur var :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era kommentarer! ;3 ♥