lördag 19 maj 2012

Annyeong~ Idag har jag inte gjort så mycket, har varit ute med umma och hundarna på en promenad (min bebis var jätteduktig :3) och så har jag beställt album och en poster :D Fast jag tänker inte berätta vilka jag köpte ännu ^^ En av dom är inte till mig.

Nu lyssnar jag på JJ Projects nya låt "I'm Stucked"/"Hooked". DAEBAAAAAK!!

Så bra!!!! :33

Deras MV kom ut för mindre än en timme sen!!!! Om 2 minuter har det gått en timme sen den kom ut XD Och nu har det gått 1 timme och 5 minuter sen den kom ut..

Riktigt bra tycker jag, speciellt rapbitarna :D MV'n var också superbra, kul att kolla på ^^ Och JBs hår, I love it!!!

Först trodde jag att dom bara hette "JJ" och inte "JJ Project", keke jag vet inte varför XD För.. dom heter väl JJ project? Och inte JJ? *osäker*

Nu ska jag lyssna på Infinites nya album, har inte hunnit göra det än >~< Byyeee!

1 kommentar:

  1. Hihi ja då, det gick superbra och det var jätteroligt!^^

    Åhhh JJ Project är så bra! Jag fattade inte först vad det igentligen handlade om men nu förstår jag och dom är så sjukt duktiga!! Dom är med i dream high 2 också ju! :D

    SvaraRadera

Tack för era kommentarer! ;3 ♥