söndag 6 maj 2012

Born to beat ♥

Annyeonghaseyo!^^

Sov hos Cicci igår med Klara! :D Belli var sjuk så hon kunde inte vara med :( Vi saknade henne vääääldigt mycket, så det var inte okay!!!!

Och Bigbang var på tv, liiiiiiiive<3 Dog när jag såg dom!<3 Fast det var bara en halvtimme >.< Men aja, bättre än inget! Nån gång ska jag se dom på riktigt :)

Just nu lyssnar jag på BtoB, åååh jag älskar dom! Perfekta saker! >O< Dom måste få mer uppmärksamhet! För dom är helt underbara :)

Är helt beroende av deras nya låt "Father" keke ^____~

Saranghae<3

Okay, nu ljuger jag om jag säger att jag lyssnar på BtoB fortfarande, för NU lyssnar jag på Doradora - U-kiss ;D

Jag vet inte varför, men det är så gulligt när Dongho dansar själv där i mitten och sen börjar de andra dansa med honom. Kekekeke jag vet iiinte varför XD

Förresten, 2NE1's "Scream" det är så himla skumt, för den finns ju inte på 2NE1's eller YG's official channel på youtube. Det var nån som hade lagt upp den förut och sen tagit bort den igen. Nu är den uppladdad igen MEN ljudet är i en annan tonart ;O Asså det är så himla skumt bara! Jag undrar varför inte varken 2NE1 eller YG har lagt ut den..

image

1 kommentar:

  1. När jag såg Ren's teaser för Face så hade han långt hår och klippe av hela sitt hår och blev SUPER-MEGA-SNYGG! Han såg ut som lady gaga innan hahahaha!!! Fast det var nog bara löshår, men endå xD Jag älskar killar med långt hår! ^^

    jag hade en kille i min klass som hade långt hår och jag var så förtjust för han såg ut som rapunzel hahahaha :DDD

    Jag gillar alla i NU'EST men Ren kommer alltid vara den som är lite mer speciell för mig ;)
    JR är skitsnygg!!! :D

    SvaraRadera

Tack för era kommentarer! ;3 ♥