torsdag 3 maj 2012

Lite nytt ^^


HELLOVENUS är en ny tjejgrupp som ska göra debut snart :D Jag tror det kommer bli super bra ^_____^ NU'EST är förretsen med i bakgrunden!!! Ser ni dom?!? :D I can see them ^______^ Well, jag tror att hellovenus kommer bli väldigt bra! C: Hwaitiiing~


BtoB har släppt MVn till "아버지" (Father) Minhyuuuuuuuuk<333333 x______x Låten och mv'n var helt okay tycker jag! ^_____^ Den var väldigt fin<3 Det är ju tydligen "Parents Day" den... 8 may tror jag? ;D Visst var det så? o.o Aja, då passar ju den här låten jättebra! C:
I LoVe BtoB<3


Och A-Pink ska göra comeback den 9 :D Awesume :3


Snart ska jag äta TÅRTA!!!!! omo!! 8D Min lillebror fyller år idag ^^ Grattis Vickiiiiii C: Jordgubbstårta, aaaaaah! Var aslängesen jag år jordgubbar 8D Lyssnar på GP Basic just nu^^ I'll be there<3  Den är så gullig! Dom gjorde den till Janey, för att hon var för ung för att uppträda med dom på scen då. Jag har för mig att det var nåt sånt! Supergullig är den iallafall :3


Hör ni att dom sjunger "My J" väldigt ofta? J=Janey ;D Saranghae GP BASIC<3 kekekeke Onew i slutet XDDDD

3 kommentarer:

  1. Ohh~~ Hello Venus! :D I spot NU'EST in the back kekeke ;) Dom är väl från samma kompani, pledis? Eller jag har läst helt fel? :O

    BTOB!!!! DAEBAK :DDD Älskar den låten hihi ^^

    GP Basic kommer vara en av mina favoritgrupper for eveeeer! Hoppas att dom blir så stora i världen så att de får ha stora shower som shinne, sj m.m. =)

    SvaraRadera
  2. juste jag glömde b1a4 >< de var orsaken till varför jag skaffade tumblr hhahaha XD

    SvaraRadera
  3. Hihi^^
    Har du någon favorit i NU'EST? Jag älskar Ren :) Hans leende grrrr... (är verkligen beroende av folk med fina leenden!). Och hans hår är jättefint höhö xD

    SvaraRadera

Tack för era kommentarer! ;3 ♥