söndag 20 maj 2012

Haesseoli apa~

Seriöst, Standing egg's låt 햇살이 아파 är typ den bästa låten man kan plugga till. Jag måste lyssna på kpop när jag pluggar annars saknar jag det för mycket, hehehe! Fast då kan jag inte koncentrera mig.. JOBBIGT LÄGE! Nä, men när jag lyssnar på Standing egg, DÅ kan jag koncentrera mig OCH samtidigt lyssna på kpop :D




Har börjat kolla på dramat Love Rain nu också! Eller ja, jag har sett 8 minuter av det eftersom att min dator inte ville mer sen .___. Men jag ska kolla på det snart, efter att jag har pluggat! ;)

2 kommentarer:

  1. Jaa :) fast jag tycker det är bra att de tog två människor som man redan kände/ visste vilka de var. Det blir liksom lite enklare i processen och man måste inte memorera allt om dom för det vet man redan xD

    Åh~~~ den låten var superbra ju! :D ska ladda ner den när jag kommer hem >.<

    SvaraRadera
  2. ny indie-grupp på bloggen lol XD just saying ^^

    SvaraRadera

Tack för era kommentarer! ;3 ♥