onsdag 2 maj 2012

Indie~! C:

Annyeong :3
Sitter fortfarande och pluggar NO, det behövs.. ;) Kan nästan allt nu iallafall :D Vi ska typ kunna 35 olika verktyg, 3 olika sorters broar och massa "teknikord"~ XD Vet inte riktigt varför man ska kunna 35 verktyg. Men det är säkert bra till nånting! :D

Lyssnar på en indie kpopgrupp som heter Milktea just nu. Den består av Rumi och Wooyoung! :3 Dom är superbra och jättegulliga!~ ;D http://koreanmusiclovers.blogspot.se/ lägger upp indie band då och då :D Den musikstilen tyckte jag verkligen om, så jag ska helt klart börja lyssna mer på det ^_____~
Lyssnade nyss på The prince of ramyeon av Milktea, love it :3



Nu ska jag lyssna på 햇살이 아파 (Haessali apa) av en annan indie grupp som heter Standing Egg :D Standing egg is daebak<3 

Oooh, daebak ne? C:

På fredag ska jag, Belli och Klara sova hos Cicci! :D Det kommer bli awesooome! Vi ska lyssna på kpop (as always^^) bada för första gången i år och SE BIGBANG PÅ TV :D Bigbang ska va på MTV kl 19, aaaaah omg, jag ska se BIGBANG på tv!!!! Shit jag kommer fangirla sönder när det börjar haha! :D Omomomomomo~ Keke C:

Och..... jag måste lägga upp en bild på oppa för jag saknar honom sååå mycket >.< Inte okay!!! Baro oppa saranghaeyo<3
Ögonen <3<3<3 Yeppeo<3

3 kommentarer:

  1. Hihi yes krispy lays and donugts hahaha xDD
    OMO vad bra musik~~ :D
    BIG BAAAAAAAAAAAAANG<3333333
    Kekeke, Baro oppa! C:<3

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blev när jag såg din kommentar! :D Jag kommer lägga upp många fler grupper så håll utkik! ^^

    SvaraRadera
  3. BIGBANG på tv!! Tur att du skrev det annars hade jag missat det. Tack! =3

    SvaraRadera

Tack för era kommentarer! ;3 ♥