torsdag 28 juni 2012

Ett halvår med kpop ♥ Och 100 dagar med BTOB!!

WHAT?!?! Idag har jag lyssnat på kpop i exakt ett halvår. Ett halvår bara!? Iaf, det har varit det bästa halvåret i mitt liv, jag lovar. Och det kommer bara bli bättre och bättre :D Ni anar inte hur mycket jag har förändrats sedan jag började lyssna på kpop. Jag har alltså förändrats väääldigt mycket! På ett positivt sätt :)

När jag precis hade börjat lyssnat på kpop brydde jag mig inte så mycket om kpop nyheter. Men eftersom att att mina kompisar hade lyssnat på kpop längre än mig och kollade kpop nyheter så gjorde jag också det. Ibörjan var det ju ganska rörigt och så eftersom att man inte visste om så många grupper osv. Men nu känner jag att jag har rätt bra koll :) Har mest koll på rookie grupper (alltså dom nyare grupperna) eftersom att jag har varit med dom sen starten. Äldre grupper som t ex Super Junior har jag nästan ingen koll på alls. Har mest bara lyssnat på deras låtar och inte så mycket mer än så. But I'm really excited to their comeback! :D
Kpop, saranghae <3 <3 <3 Forever <3 Kpop är det BÄSTA som nånsin hänt mig. Det är liksom det som får mig att le varje dag~ Och så har jag blivit bättre kompis med Cicci, Klara och Belli! They are the best :3 Och hade jag inte vetat om kpop hade jag inte heller vetat om B1A4 och.. näää jag vill inte tänka på det!! Kan inte tänka mig ett liv utan B1A4 XD

--

Och idag är det även BTOB 100 DAYS ANNVERSITY!! CHUKHAHAE! Saranghamnida <3 <3

Man typ ler genom hela videon keke~ :D Deras glädje smittar av sig ^^ Grattis BTOB, fighting! I will always support you~ <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era kommentarer! ;3 ♥