torsdag 28 juni 2012

Sushiiiiii

Jag och Cicci åt SUSHI för första gången idag!!! När vi gick in i resturangen visste vi inte alls vad vi skulle beställa eftersom att det var första gången. Men tillslut så tog vi 3 bitar ris+avokado, 3 bitar ris+räkor, och 3 bitar ris+lax! Det var.... jag vet inte! XD Vissa av dom var goda, andra var mindre goda. Man fick ta gratis soppa också, och den smakade jättekonstigt XD Men sushi är verkligen nåt nytt för mig, jag är inte alls van vid smaken. Jag tror det är något man måste "lära sig" att gilla ^^ Jag ska absolut äta sushi fler gånger och lära mig att tycka om det :D Riset var väldigt gott, och räkorna var jättegoda. Laxen var okej och avokadon också. Jag tycker sådär om avokado, men det var gaaanska gott faktiskt~! Men bitarna är föööör stora för mig, skulle aldrig klara av att stoppa hela biten i munnen XD Jag fick lov att dela på dom, för att det skulle funka. Och dom var nästan förstora då med XD Men det var fint! Sushi är faktiskt en väldigt fin och gullig maträtt! :3


Sen såg vi en tröja som det stog "Find the KEY to get the SECRET" på OMO asså det blev liiiiiite för mycket för oss XD WAAAAAHH det stog KEY OCH SECRET PÅ TRÖJAN x____x Jag köpte den kekeke~~ 

Sen när jag kom hem låg det ett paket på min säng :DDD Min kigurumi och album hade kommit!!! (Beställde från kpoptown.com) Så nu sitter jag här i min kigurumi och den är jäääättemysig! Denna köpte jag:
[PJB73] SHINEE Animal Pajamas - PINK BEAR vol.2
I love it! ^^

Och så hade jag köpt B1A4 ignition special edition, och BIGBANG still alive yaaaaaay! Jag älskar båda albumen! I B1A4's album var det jättemånga bilder, 72 st för att va exakt :D Cuteness overload säger jag bara iiih! Och så fick man ett kort från en medlem också, jag fick BAROS!!! :D *spazzing* I love you oppa ;_;

I bigbangs album var det det typ en hel bok om deras logga kekeke :D I love it! <3

WAAAH I'M SO HAPPY 

Och om en vecka drar jag till Gotland med Cicci och Isabel :D 

Jag är sååååå glad just nu! Och så replayar jag Loving U och då blir jag äääännu gladare. Asså näääe, tror jag ska gå och dö i ett hörn, vet inte vart jag ska ta vägen XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era kommentarer! ;3 ♥