söndag 17 juni 2012

Show! Music Core

Yay, det är sol ute nu :D Annars har det regnat hela dagen, och åskat har det också gjort. Men nu är det fint igen ^^  
Just nu kollar jag på uppträdanden från igår på "Show! Music Core" eftersom att jag inte har nåt bättre för mig.. Alla är så braaaaa, jag förstår inte. Jag förstår verkligen inteeee ;__; Perfekta människor!!!! 

Åh, nu är det Juniel :3 illa illa illa~ illa illa illa~~ Waaaaahh, hennes röst är verkligen fin. I söndags (omo, det var en vecka sen?!?!??!) satt jag och Belli under ett träd och det var jättefint väder ute. Då lyssnade vi på Juniel och aaaahhh, man får värsta sommarkänslor~ 


Ska snart beställa min kigurumi!! :3 Yay! I sommar när jag ska till Gotland med Cicci och Belli ska vi hoppa runt i våra kigurmis och vara allmänt skumma ᄏᄏᄏᄏ 

Aaaah! Nu är det U-kiss med "Belive" ^O^ I do belive you~ you~ you~ 

Fast, nu är det JJ Project. Nä, det är det inte, för det gick inte att spela upp videoklippet.. TACK DÅ ;__;

Ooh, Dal Shabet :D Mr. Baaaang Bang~

Ok~Ok~ let's say goodbye for now~ ANNYEONG ^^

1 kommentar:

  1. Haha bättre sent än aldrig c:

    Ohh~~ Junil :) Hennes röst är så fiiiin ♥ Många säger att hon kan bli den nästa IU... IU kommer alldtid vara först på min lista med soloartister men Junil kan nog komma ganska nära >.<

    SvaraRadera

Tack för era kommentarer! ;3 ♥