lördag 16 juni 2012

Wowowow~~

Lalalala~ Nu ska jag börja blogga igen! Har inte orkat förut XD Men nu kör vi!! C: Annars kommer Emma döda mig XD

Det har hänt sååååå mycket saker in the kpop-world nu så det var jättejobbigt innan skolavslutningen med alla läxor kekeke~ Speciellt om jag behövde göra något på datorn, då blev det lixom "Jag ska bara kolla upp det här.. och det här... OMG SKA DENNA GRUPPEN GÖRA COMEBACK?!??!?" Och sen så blev det att jag pluggade dagen innan läxorna skulle in XD Menmen, nu är det SOMMARLOV!!!

Waaaaaahh, I'm so happy! :3 Fast vädret är sämst...... Det här regnat hela dagen, det började kl 10 och nu är kl 2 och det regnar fortfarande ._____. Naaaahh INTE OKAY!

Vilken dag är det idag? Det är lördag va? *Tänker* Japp, det är lördag. LIKE THIS YO LIKE THIS!~~ Kekeke, var bara tvungen, lyssnar på den nu, har replayat den hur många gånger som helst sedan den säpptes XD

Vet ni?! Jag har börjat på fotboll. Mest för att ha nåt att göra^^ Men det är roligt! Hehehe, jag cicci och klara springer runt och sjunger på kpoplåtar hela tiden XD

Ni har hört SNSD's japanska Paparazzi va? Jag gillar den jättemycket!! SNSD's Taetiseo kom ju ut med ett album för.. ganska längesen. (Har fortfarande inte lyssnat på hela albumet XD) Men jag har inte tyckt om Taetiseo's låtar så väldigt mycket, av dom jag har hört. Men när Paparazzi kom ut blev jag jätteglad, för... jag tyckte om den väldigt mycket :D



Och Boyfriend har kommit ut med LOVE STYLE!!! *0* I like it!~ Det jag gillar mest med Boyfriend är att dom är så grymma på att dansa! Jag älskar deras danser! ^O^ Love Style var superbra, fast Boyfriend är fortfarande min favorit av Boyfriends låtar XD Supercute~
Åh, jag blandar alltid ihop Donghyun och Hyunseong.. Varför ska alla namn va så lika?!? D: Keke~


Jag måste gå ut med hundarna nu i det fina vädret. Och jag har glömt min mobil hos Klara D: Det värsta är att jag inte kan få tag på någon och att jag inte kan lyssna på musik när jag vill >.< Men pappa ska åka hämta den nu YAAAAY :D


Hehehe, måste bara lägga in dom här gulliga gifarna :D

Ok, jag måste gå byeeee~ :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era kommentarer! ;3 ♥