söndag 22 april 2012

Next week :3

Nästa vecka gör U-KISS och B.A.P comeback :D Jag vet inte vilket datum u-kiss ska ha sin comeback, men för B.A.P är det iaf den 27! Längtar ihjääääl :D


U-KISS <3

B.A.P <3

Omo, jag dör snart! Längtaaaar :D

-----

Just nu sitter jag och lyssnar på 4minutes nya album "Volume up", det är sååå daebak! :D Om ni vill lyssna på hela så klicka på videon below ;D Alla låtar är samlade i en video, awesoooooome! C:



Ska snart lyssna på Sistars album "Alone" ^_____~

3 kommentarer:

  1. Waah längtar till deras comebacks <3

    Svar: Låten är superfin! Jag älskar den :)
    Jag vill också lära mig koreanska och flytta till Sydkorea ^^ Varför vill du flytta till Thailand? Haha dum fråga, det är skönt och varmt där, och thailändare är jättesnälla, har aldrig varit i Thailand men ändå xD Jag vill flytta runt i Asien :p

    SvaraRadera
  2. Svar; Uh Barcelona verkar helt underbart <3
    Jaha okej, det var en bra anledning, det är väl tur då att Sydkorea är närmare Thailand än Sverige? Ifall du flyttar till Thailand liksom ^^ Jag personligen vill flytta till Sydkorea, men samtidigt Japan och Hong Kong, de två länderna vart jag mest intresserad utav innan Sydkorea släpptes in i mitt hjärta för ett år sedan <3

    SvaraRadera
  3. Haha, plugga hangeul är alltid liiiite roligare än alla andra grejer som man MÅSTE plugga >.<

    Idag har jag haft dans på HoS. Jag fick också veta att jag ska uppträda på Maximteatern!!!! Jag är så sjukt glad!!

    SvaraRadera

Tack för era kommentarer! ;3 ♥