söndag 22 april 2012

Inkigayo

Mina favoriter från Inkigayo :D

B1A4 - Baby I'm Sorry

Saranghae<3

SYND att inte det går att kolla med ljud D: Men det gör inget, man ser ju dom iallafall ;D Fick sitta och tänka texten i huvudet istället XD Saranghae!!! <3 I love YouououOUOUOouuOUououOUououOUO! I miss them so :( Baro oppa saranghae<3333333 Nån gång ska jag åka till Sydkorea och hälsa på dom keke ^____~

EXO-K - MAMA

Dom är så duktigaaaa ;O Jag gillar EXO mer och mer känner jag XD Daebak!! :) Kekeke blir alltid lika rädd när Kai kommer fram och "skriker" XD

Sistar - Alone

Omo, älskar den här låten <3 Egentligen så tycker jag inte om dansen så mycket, men den är verkligen annorlunda och skiljer sig från andra och det gillar vi! ;D Och Hyorins röst ;O Den är så himla fiiiin! :D


BigBang - Fantastic Baby

Omo!! Bigbangs uppträdanden eller vad det heter, kommer alltid vara lika grymma!! :D Shit asså ;O Kekeke, den där dansen vid 1:40 XD Vad var det?? XD Dom är så roliga ^^ Och man ser ju hur roligt dom har också C; Bigbang saranghae!

BigBang - Bad Boy

Okaaaaay, Bigbang is the best seriously ;D Man blir så glad av dom! ;D Pleaaase kom till Sweden!! ^____~

BtoB - Insane

Detta är första framträdandet jag ser med BtoB faktiskt ;O (tror jag ;P) Jag tycker verkligen om dom ;D BtoB saranghae ^____~ <3 Älskar framträdandet, dom är så duktigaaaa! ;D Ser framemot mer från dom C: Minhyuk oppa! <3333

NU'EST - Face

Daebaaaak! ;D Dom är så otroligt bra C; Det är omöjligt för mig att välja en bias i NU'EST >.< Just nu är det nog Aron, eller Ren... eller JR omo det är så svårt XD NU'EST i love uuu ^______~

Lalalaaaaaa ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era kommentarer! ;3 ♥